bu kez Afife-Talat inisiyatifi aldılar ele…  biz de tereddütsüz ve memnuniyetle takip ettik… iyi ki etmişiz…  😀
Duyuru :

Sevgili Arkadaşlar,
Şahane Pamukkale buluşmasından sonra salı sabahı (21 Ekim) Talat’la Mengen’den Yedigöller’e giden yolun üzerinde Hindiba Pansiyon’a ( http://www.hindibapansiyon.com.tr/ ) gittik. 2 gece kaldık. Doğa yürüyüşü ve Yedigöller ziyareti bizi mest etti.
Tabii ki içimize sinmedi ve gezi sever arkadaşlarımızla  paylaşma gereği hissettik. Taş evleri ve bungalowları olan, küçük bir derenin kenarında, yeşilliğin  göbeğinde, Ankara’ya 170 km uzaklıkta bir cennet.
Orada kalırken sohbet ettiğimiz bir çift bize Lucky Deer’dan  (http://www.luckydeer.net/) bahsetti. Ankara’ya dönerken oraya  da uğradık. Orası da Mengen’in Ağalar Köyünde; Yedigöller yolunda değil.
Farklı ama bir o kadar şahane manzarası olan bir yer. Oturma , dinlenme alanları makul, odalar ve tesis daha konforlu.
Hemen, “burası bizim seyyahlar için ideal” dedik. Ekte benim çektiğim bazı fotoğrafları görebilirsiniz.
Otelin sahibi ile 15 Kasım Cumartesi giriş 16 Kasım Pazar çıkış için konuştum ve hafta sonuna kadar odaların tamamını bloke ettim.  Tesis/bina içinde 6 oda, bir de bahçeden girişi olan odayla birlikte 7 oda var. O yüzden de bu tarihlerde gelmek isteyen arkadaşlar hemen karar verip bana teyid etmeli ve en geç 31 Ekim Cuma saat 14:00’e kadar da otel parasını bana transfer etmeli ki ben de aynı gün yollayım.Luck Deer’ın hafta içi yarım pansiyon fiyatı çift kişilik odada 100 TL/kişi, hafta sonları 130 TL.  Odalarda tek kişi kalma farkı %50. Öz Emniyet’in Zonguldak, Bartın otobüsleri Mengen’in içinden geçiyor. Ankara’daki gruba katılamayacak olanlar bu şirketle3 Mengen’e gelir, biz Mengen’den alırız. Otel Mengen merkeze 5 km uzaklıkta. Ankara’dan birlikte gidip gelecek sayısı belli olunca minibüs tutmayı düşünüyoruz.
Talat’la ben 14 Kasım Cuma günü giriş 16 Kasım Pazartesi günü çıkacağız. İsteyen bize katılabilir.
Gelmek isteyenler bana teyid edip transferi yapınca maille dekontu yollarsa veya haber verirse sevinirim. Konaklama kapasitesi sınırlı olduğu için yapılacak transfere
Sevgiler,
Afife Öncü

Yer : MENGEN-YEDİGÖLLER
Tarih : 14-15-16 Kasım 2014 Cuma-Cumartesi-Pazar
Katılanlar : Afife-Talat Öncü, Ayşe Akas, Kamil Ayrancıoğlu, Mustafa-Figen Uğur, Nilüfer-İlter Çelik, Sevtap-Osman Bora, Serap Çuhadaroğlu, Zafer-Defne Dursunkaya
Geziden : İstanbul ve Ankara’ya taş atımı mesafesinde muhteşem bir doğa gezisi oldu… bize özel bir dağ evinde evimiz gibi konakladık… yedik-içtik ve bol bol yürüdük… hiç yağış yaşamadığımız muhteşem bir ısıda ve yerde yaprakların bu kadar güzel olduğu bir dönemde bizlere öncülük eden Öncü’lere teşekkürler…
RENKLİ : IMGP499920141115_12443820141115_134309DSC06949DSC_0079DSC00310d20141116_083523